hej rosa blogg, välkommen till världen!

Jag kan inte förstå att klockan redan är 22:20, det går inte riktigt in i min hjärna om man säger så. Och nu har jag hjärnsläpp och vet inte vad jag ska skriva så att det blir bra. Men jag kan ju iallafall berätta att jag har bakat julgodis idag, Mozartkulor kallas det av fint folk & av mig kallas dom för Nougatbollar. Här finns receptet! Här hemma hos familjen Bengtsson spelas det hög julmusik, bakas knäck & laddas inför julen. Det är nog inte bara jag i denna värld som älskar julen? Vi ger julen ett hjärta ♥ .. ett till är den värd. ♥. Så! Ni anar inte vilken längtan jag fick efter ett avsnitt, eller 7, av Svensson Svensson nu. Men jag måste släppa mitt begär och fokusera på att berätta om vilket städ-kaos jag har haft idag. Egentligen vill ni inte veta, men jag ska berätta...

Det började med att jag inte visste vart jag skulle börja, och slutade med att jag stod ett lite mer tomt rum och kunde nästan höra ekot efter min sång. Det är inte likt Natalie Bengtsson ska jag tala om! Men hon gjorde det! Alla ska vara nöjda & glada denna dag!

Nu ska jag inte skriva 43 böcker i min blogg, men vill avsluta med att önska er alla en riktigt skön kväll. Imorgon är det dan före dopparedan (vilket inte låter lika bra som dan före dan före dopparedan) , så tag vara på den dagen väl.

kärlek ♥ / er natalie bengtsson


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

svensson svensson är grymmt ju, fast de gamla avsnitten är tio ggr bättre än de nya!



...o så svar på din tidigare fråga: Ren slump att jag hittade hit! Surfade runt lite och så vips hamnade man här! ha de fint!

2008-12-23 @ 04:03:44
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0