headache

- Hur kommer det sig att jag alltid har huvudvärk efter en dag på stan? Då tänker jag på Blondinbella som alltid går runt i affärer och handlar, hur orkar hon? Hon är ju komisk den tjejen! "Heii allihopa!" Men det är roligt för henne, antar jag.
Jag är iallafall glad att dan på stan är över för min del! Och stackars Michan som fick gå runt och bära på mina grejer när det blev lite tungt för mig. Haha! Hon är så snäll & hjälpsam alltid, en riktigt bra vän, helt enkelt.

Tycker inte ni att det är lite tråkigt att det bara är modetjejer som blir stora bloggerskor? Tänk om man tycker att mode är urtråkigt & helt ointressant då? Men ändå vill bli en stor bloggerska? Vad gör man? Vad vill ni helst läsa om?

Jag försöker kommer på vad jag ska ha för header, jag vill ha nått annat än det jag har, men vet inte vad. Hjälp mig!
Ska titta ut något, vi hörs kanske senare!
♥, natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0