godmorgon dan före dopparedan!



God morgon säger jag bara!
Tänk att jag klarade att gå upp såhär tidigt idag, kl. 9:00. Fast jag måste säga att det var riktigt jobbigt, särskilt med Abbas "Mamma Mia" som alarmsignal. "DuhduhduhduhduhDUHDUHDUHDUHDUHDUH...!" Ooh, det skär i öronen på morgonen, tro mig. Så, vad händer idag, eftersom jag är så morgonpigg? Jo det ska jag allt tala om, jag ska nämligen in till stan & köpa julklappar till mamman & pappan i huset, mina föräldrar alltså. Och det blir inte en enkel match det, men det kommer gå bra till slut.

Jag borde verkligen inte sitta här nu, men blogga bör man, annars dör man. Eller rätta sagt, du dör om inte jag bloggar.
Alltså: "Blogga bör jag, annars dör du!" Haha!
Vid 2 tiden idag kommer farfar & Marie-Anne som ska vara här tills på lördag. Det ska bli mucho trevligto.
Men du där, ta hand om dig tills jag kommer tillbaka, när nu det blir.
Men vi hörs!
kärlek ♥
natalie b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0