efter en lång dag i studion

"Äntligen skriver hon igen" tänker du, eller säger du till någon som sitter brevid dig. Jag håller med, äntligen är jag hemma efter alla dessa timmar med hårt arbete i studion, för att få en bra låt som blev halvbra eftersom vi bara blev halvlara med halva låten. Invecklat ("Men ändå utvecklat"). Men låten kommer bli klar en annan dag på lovet, måste jag säga eftersom Gustav har jobbat hårt med att allting ska låta bra samtidigt som jag har skrivit på tavlor & skrattat. Förlåt Gustav, förlåt. Men som sagt, ni får inte veta än vilken låt det är, och ni kanske blir besvikna på mitt "sound" eftersom jag brukar sjunga aningen högre toner än dom där. Eller? "Höj lite till, 5 ggr till, sista nu då!" Vilka 2 tjejer känner igen sig?

Tack för era kommentarer
, de är så fina. Har sparat dom i en liten ask på mitt rum, eller inte. Men jag gillar dom, verkligen!

Om ni vill veta så luktar det smör här. Kan möjligtvis bero på att det står ett smörpaket brevid mig, jag har nämligen ätit kvällsmat vid datorn. Eller rätta sagt, datorn står ju på köksbordet så det får skylla sig själv.

Ska sluta skriva så sluddrigt. (5 s-ord i en mening. Dagens rekord) Nej, förresten! Dagens rekord måste vara allt onyttigt jag har ätit den senaste veckan. Och särskilt idag! Jag lovar, heder & samvete, ni vill inte veta hur mycket "inte-så-jätte-nyttigt" jag har ätit idag. Därför ska jag inte ens nämna pizzan och... resten. Men efter nyår ska jag försöka ta och skärpa till mig lite. Det kan sluta riktigt illa om jag fortsätter såhär resten av mitt liv, vilket jag inte kommer att göra.

Just nu när jag sitter och skriver som en leopard som springer genom Afrika så kom jag att tänka på att jag borde bli författare eller något i den stilen eftersom jag alltid skriver. Till allt & alla, om allt & alla. Det är helt galet! Och inte bara det att jag skriver, det är ju inte direkt "Hej, vad gör du?" , utan mer.. "Du, jag har tänkt lite på mitt liv och har kommit fram till att jag borde göra såhär, (förklarar), för då kommer det bli såhär, (förklarar) därför att, (förklarar).." Och efter 3 A4.. "Det var bara det jag ville att du skulle veta. Det blev kanske lite långt, men jag var tvungen att bara skriva av mig.." / Natalie

Hjälp, jag skulle kunna sitta och skriva en hel dag, och det är inte överdrivet. Jag fastnar verkligen för det, ni ser ju själva nu. Hjälp, jag råder er att sluta läsa nu, jag vet knappt vad jag skriver själv, jag bara skriver för att skriva just nu. Men det jag nämnde där uppe om vad jag skriver till människor, och till mig själv, det är verkligen ingen överdrift. Och det vet nog en speciell person mycket väl om. Åh, varför håller jag på? "Natalie, du måste bara vara den du är. Fortsätt att skriva!" Okej, det är sant. Men jag kanske borde börja skriva om något mer intressant istället bara för att skriva om att "nu skriver jag och det är jätte roligt för jag älskar att skriva eftersom det är det bästa jag vet och jag skulle kunna skriva för resten av mitt liv för det är sånn skön känsla att skriva.." o.s.v. Jag ska försöka bättra mig och hitta något riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt intressant och bra att läsa om. Men ni får inte bestämma, haha, för jag måste kunna skriva om det också. Eller sure, ni kan få skicka in önskemål om något ämne så kan jag skriva lite om det. Men vi får se hur länge det håller!

Nu har jag skrivit sönder min blogg snart, så jag ska försöka avrunda här. Tack för att du läste, om du nu läste allt.
Men hoppas att ni har haft en bra dag, sköt om er!
kärlek ♥/ natalie

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gott nytt år natlie :)

2008-12-30 @ 12:11:03
URL: http://gabriellamelle.blogg.se/
Postat av: vea

hallå! vad är det för bakgrund du har egentligen? :P det är so not you! haha.

2008-12-30 @ 12:11:33
URL: http://veish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0