det är natt & jag tänker..

..tänker på att det är dags att ta tag i allt som heter hälsa. "Hälsa Elsa!" tänker någon då. Det kan vara jag, det kan vara du. Det kan vara någon liten nisse uppe i Lapplandet eller en teskedsgumma nere i Sydafrika. Fast, det må vara en svensk afrikan isåfall. Nemen, jag är jätte seriös när jag, som man kallar det, "säger" att jag ska ta tag i Elsa, hälsa i mean. Så Natalie Hanna Erika Bengtsson, ***************gatan 2 *********** *********, imorn, spring, ät massa julgodis, bli smal.
Det är tomtens önskelista till mig. Dags att uppfylla! Om jag inte klarar det så kan jag skylla på att tomten inte varit snäll nog för att få sin önskan uppfylld. Så detta fixar sig på ett eller annat sätt!

Vet ni att mitt rum kommer dofta skönhet & kärlek om ett tag? Nu vet ni det & ni älskar det redan. Jag med! Fast helt säkert inte lika mycket som ni, bergis.
Vad ska jag skriva? Jag skrattar åt allt som heter nu. Min trötthet går över till ett klockrent "HAHAHAA", (uttala det rätt för allas bästa). *Fnitter fnitter* , det är hur jag låter.
Jag borde gå & dreggla på min kudde nu.
Ska jag, ska jag inte? Ska jag, ska jag inte? *Dödar en blomma*
Jag inser nu att ingen mer än min dolda smarthet förstår vad jag dkadalkjflajfashdasowiuaiowueoauee.
/ natalie

(Ibland vill jag skratta sönder mig, åt mig själv. Ibland gör jag det. Ibland är alltid. Alltid är nu. Nu ljuger jag. Jag skrattar inombords.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0