dan före dan före dan före dan före dopparedan!


Igår i min sjuklighet tillbringade jag min tid åt att äta kycklingsallad, dansa med Michelle,Lucas & Pappa, kolla på tv och prata i telefon. Det tog på krafterna ska jag säga! Nu sitter jag är, nyvaken klockan 12:35, det är sjukt!
Idag måste jag städa vare sig jag orkar eller inte, kan eller inte, vill eller inte, jag måste städa! Det finns inte en människa i detta land som vill se mitt rum idag, gör dom de kommer de gå hem med magsjuka. Och vem vill ha det till jul? Vidrigt!

Barnen är fortfarande i full fart med att dansa till jullåtar inne i vardagsrummet, så jag ska gå & roa mig med en bit mat framför showen. Ha en skön lördag, vi hörs sen!

♥ / natalie b




Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul :D!

2008-12-21 @ 11:58:02
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0