ledig!


Se där , se där - min nya kalender är så gott som klar !
Men jag kommer säkert ändra looken så småningom, kul med förändring då & då också.
Vad tycks ?

Åh ! Äntligen har jag jobbat klart för den här veckan. Och hade jag inte tagit hela städningen själv i lördags hade jag fått åka in till stan & städat på lördag , men nu slipper jag det - fantastiskt skönt !
Vilken soft helg jag ska ha , mm !

Tycker synd om dig Cornelia som måste jobba imorn, men du är duktig ! Lycka till ! Jag gjorde förövrigt om hennes blogg idag också. Så checka den mina vänner !

Jag börjar faktiskt bli ordentligt trött nu. Inte så konstigt, verkligen inte. Men åh, lite massage hade inte vart fel, är så stel så det gör ont. Men det blir nog bra med det ska vi se .







Kommentarer
Postat av: Julia

åh va fin kalender! talang talang!:) Nu blev jag sugen på att pyssla:P

2008-08-15 @ 15:32:53
URL: http://juliaey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0