uppdatera ?

Okey, några kanske faktiskt läser min blogg, va bra !
Ni får verkligen ursäkta att jag inte har bloggat på några dagar,
men jag har varit så inslukad i boken jag läst . (Kärlek som befriar!) Men nu är den utläst !

De senaste dagarna har bestått av sol&bad på Domsand med familjen & lite vänner till oss, jobb, träning & klippning ! Ja, jag klippte ju mig i onsdags. Åh, jag blev faktiskt nöjd, fantastiskt ! Nu har jag lite kortare hår , & det har även blekts i solen, så aningen ljusare är det . : )

Vet ni, ? Idag ska jag in till stan ! YEAH ! Ja, först ska jag gå runt & kolla lite & kanske köpa mig något. Sen ska jag & Bea ta en fika någon vacker stans : )
mysigt !

Nu får ni ha en bra dag, för jag orkar inte skriva så mycket mer. Ska snart äta frukost !
kram / natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0