irritation



-
Samtidigt som jag satt på bussen påväg till jobbet, med kinden lutad mot fönstret smattrade regnet ner på marken. De små vattendropparna som försiktigt slog mot rutan bildade ett mönster som liknade ett spindelnät. Min dag har varit jobbig, vet inte varför. Irritationen började i morse när inte de kläder jag ville ha var torra, istället dyngsura. Jag vet inte varför jag blev så arg för det, men åh . Och jag kunde inte riktigt få ner irritationen . Så på bussen påväg till jobbet satte jag på lite lovsång i ipoden & sakta men säkert skönk irrationen till lugn .

Så nu sitter jag på jobbet & pratar med kunder som inte bryr sig om ljudböcker så mycket som jag önskar att dom gjorde, eller så laddar dom ner det redan, olagigt .

Men jag är fortfarande irriterad, på endel människor man pratar med. Usch, man vill inte jobba 6 dagar i rad.
Skolan börjar om en vecka, det ska bli rätt skönt . Eller , ska det de ? Jag vet inte, jag vill sova . Haha !
Aja , det är bara att gilla läget för jag kan ju inte precis hoppa av skolan, nu .

Ha en bra dag !







Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

designtävling i min blogg:)

2008-08-12 @ 15:57:10
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0