ledsen för dålig bloggning!

Hey !
Jag är ledsen för att jag har bloggat så otroligt dåligt det senaste, har vart mycket den här veckan. Jag har ju knappt vart hemma, men nu är jag det & kan blogga lite. Nu har det gått 4 dagar i skolan, igår hade vi vår första vanliga dag med svenska, engelska & historia. Min klass är så underbar, helt fantastisk, & allt känns bra ! Jag ser verkligen fram emot 3 år tillsammans med alla underbara! Jag längtar redan till måndag, haha! Då har vi bara musiklektioner också, det blir en bra dag helt enkelt!

Nu har jag bara 2 dagar kvar på WeCall , alltså, det känns riktigt konstigt faktiskt. Men jag känner att jag inte hinner med mer än det jag redan har att göra! Måste lägga ner tiden på lite andra saker. Så är det!

Farfar & M är på besök i helgen, det är trevligt! Just nu är dom med nästan resten av familjen & kollar på när pappa spelar beach-handboll!
Men nu ska jag ta & göra något vettigt,
ha de gott!
/ natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0