kvällsblogg !

godkväll mina vänner, hur står det till på kvällskvisten ? (varför säger man så?)
Efter 8 timmars jobb med mycket väntetid så är jag rätt slut nu vill jag medge . Skönt att jag jobbar kväll imorn !
Men jag tog en liten kvällspromenad igen, & det var lite skönare igår , men det var skönt idag också . Stjärnorna på himlen farcinerar mig så ! Vilken Skapare vi har ! Sandy mår ju inte sämre av att röra på sig mer heller, & inte jag heller för den delen .

Nu är det så att jag skulle behöva köpa mig lite saker innan skolan . Varför behöver man nästan alltid något ? Eller varför ser man alltid behov överallt ? Aja, i vilket fall som helst så behöver jag kollegie-block, gympa-skor & en almanacka . Det ska va fint också ! Annars blir det så tråkigt, visst ?

Haha, N & jag hade verkligen roligt idag på jobbet. Örjan,Rudgar,Milka o.s.v. Haha ! Ååh, verkligen extremt roligt . Fy va kul alltså !  Fast usch vad hemskt det är när man kommer fram till någon när man skrattar & kan inte göra annat än att bara lägga på. Förstår ni det eller ? Det känns så.. Usch ! Elakt !

Men ni,ta hand om er, ha en god natt med söta drömmar ! / natalie

Ett litet barn
under havet av stjärnor
Ett litet barn
ofamnas
utav havet av stjärnor
Hennes skapare säger:
"Jag är här!"

/mina tankar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0