kvällens inlägg!

(Till Rickard från WeCall: Jag kan ju inte skriva till dig eftersom du inte har blogg & inte lagt ut din mail-adress, haha! Sorry! Men skriv den till mig så addar jag dig på msn! :D)


Klockan är ganska mycket
& jag är väldigt trött. De senaste 2 timmarna har jag spenderat framför TV'n med familjen, farfar & M! Det blev ett avsnitt av Svensson Svensson & efter det Djävulen bär Prada, modevärlden skulle jag aldrig sätta mig in i .

Två ganska långa promenader har jag fått in idag, det känns skönt! Imorgon ska jag nog ta en springrunda på morgonen, & sen på kvällen måste jag & mamma åka in till stan & städa, fantastiskt !
Men nu ska jag bädda min säng & sedan ta en dusch, och göra iordning mig för att sova gott.

God natt damer & herrar, / NATALIE B

In the quiet, in the stillness
I know that You are God
In the secret of Your presence
I know there I am restored

When You call I won’t refuse
Each new day again I’ll choose

There is no one else for me
None but Jesus
Crucified to set me free
Now I live to bring Him praise


Kommentarer
Postat av: Rickard

haha så pass ;) rickardabrahamsson[email protected].. lång jag vet ;D

2008-08-24 @ 20:50:08
Postat av: : )

rickardabrahamsson[email protected]

2008-08-24 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0