höstkyla!

Nu är det kväll igen !

Innan jag satte mig en kort stund vid pianot & spelade lite ,vilket jag inte hade gjort på en bra tag, tog jag en kort cykel-tur för att himlen var så vacker. Under olika nyanser av orange, rött & blått med olika former på molnen cyklade jag & kände hur min kropp chokerades över något - höstkylan hade kommit ! Den riktigt trängde sig genom mina kläder & in i min kropp- & jag frös.

Jag sitter igen & försöker ge mig själv lite massage på samma punkt som förra gången, men det vill inte släppa. Aj, jag har ont ! Men från den ena till det andra, nu sitter jag & kollar på koftor på ginatricot.se , & hittade en fin som finns i lite olika färger för bara 149:-, det tycker jag var riktigt billigt ! Ska ta & köpa den innan skolan början, bra att ha till kalla höstdagar.

Nu ska jag inte blogga mer idag,
så hoppas att ni har haft en bra dag, har ni det ?

Ta hand om er,
med all kärlek
NATALIE B

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: haha precis :D jag längtar faktiskt till hösten, tro det eller ej (A)

2008-08-15 @ 23:11:19
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Tack så mycket. Och jag sa ju bara vad jag tyckte. Din blogg är otroligt fin den med! Hoppas du lyckas bli en stor bloggare, all lycka till dig natalie.

2008-08-15 @ 23:37:57
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo, jag är också i behov av koftor och tjocktröjor. Letar efter en sån där oversize-stickad med stor krage som man bara kan krypa ner i, gotta find it!

2008-08-17 @ 15:16:31
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0