grace!

Kvällen nalkas, & jag känner ett behov av lovsång in i mitt liv. Det läker!
Jag tycker nog att det har vart en bra dag iallafall, eller vad tycker ni? Det har ju i för sig vart det sämsta vädret på länge, men jag lever ju ändå, och därför är jag glad. Jag har allt jag behöver, jag har vänner & familj, därför är jag glad!
Ooooh ! Man kan ju njuta av livet på många olika sätt..
!
Det är sjukt att det redan är torsdag imorgon, förstår ni vad det innebär? Att det snart är helg ! Oooooh !
Vet ni, vi sjöng en fin acapella låt idag på ensamblen, "Livet är en gåva" hette den. YES! Den var fin..

Alltså. Har ni tänkt på att jag måste lägga ut fler bilder på min blogg? Alltså egna bilder. Men jag orkar aldrig! Haha!
Idag har jag funderat på vad jag ska göra av med mina pengar jag får nu. Antingen göra om mitt rum totalt, eller åka till Indien igen. Cornelia, vad tycker du?

Få fundera på den saken , har gott om tid på mej ! : )
CIAOBELLA/ natalie


Vi lever annorlunda .

Åh!
Vad ska man säga ?
Även om alla andra vänder ryggen,
så är Du alltid där.
I Dig är jag stark & trygg,
hos Dig vill jag alltid vara.
Och även om jag inte har något på jorden,
så har jag Dig.
Och det är allt jag begär.
Jag älskar Dig, min Skapare!

Kommentarer
Postat av: simone

va sägs om att spara t en system? ;D

2008-08-27 @ 21:56:27
Postat av: Rebecka Z

Fråga Gud :D Weey, han kommer nog på nåt finurligt :P haha

2008-08-27 @ 23:29:58
Postat av: bea

http://www.youtube.com/watch?v=PTMKy8IbenA&feature=related

hur underbart är det inte? ska köra den med lovsångsteamet i kyrkan. wow. låt mig kalla det WORSHIP! :D

2008-08-28 @ 17:52:25
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0