en skön lördagskväll

Namaste ! Sandy & jag tog en kvällspromenad i kväll, det var så skönt i luften & Vättern var så vacker. Vilken Skapare vi har! Kl. 15:40 åkte jag, mamma & Lucas in till stan för att jag skulle städa & de skulle handla hårfärg till mig & mamma. Jag var uppe på kontoret i 2 timmar, sen kom pappa & hämtade mig, och vi åkte vidare till resturang Libanes-Deli för att hämta maten han hade beställt. Och den åt vi direkt när vi kom hem - gott ! Lite Indien-känslor vällde fram inom mig!

Imorgon ska jag nog in till stan & träffa Cornelia, innan det ska jag fixa håret med mer blondering. Ojojoj!
Men nu ska jag ta en dusch för jag känner mig rätt ofräsch .
Ha det gott ! / nataley




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0