en lite blåsig dag !


 nemen hey morgon-bloggen !

För 3 kvart sen ungefär gick jag upp, ibland känns det som att man kan sova hela dagen ut. Men det gjorde jag inte !
Istället gick jag upp & åt lite frukost, 2 rostade mackor med ost & ett glas mjölk. & till det 2 nektariner som satt fint!
Jag har ju då verkligen inte god lust att jobba idag igen, verkligen inte. Men det är faktiskt sista dagen den här veckan, sen jobbar jag inte förrens på måndag !
Snacka om att längta tills augusti månad är slut - jobbet är slut för all evighet, för min del !
Men glöm inte att jag är städerska också , nej glöm inte det för allt i världen !!

Just nu spelas Happy Day - YOUTH 08 i mitt iTunes  : )
Man måste ju tagga dagen lite !

Konstigt - för tre sekunder (lite överdrivet) sen öste regnet ner & det blåste hej vilt! Men nu, några minuter senare blåser det bara lite - utan regn. Förstår ni vad detta betyder ?
Haha !

MEN NI, ha en fin dag !
nataliehannaerikab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0