dagen tredje inlägg ,ojojoj

Sitter här & väntar på att ta bussen in till stan om en stund. Jag tänkte åka in en halvtimma tidigare för att hitta en skol-kalender till skolan i med att jag har lite att komma ihåg innan den börjar. & så, bra att skriva upp det !
Jag är så tacksam för solskenet idag, det är fint. Visst ?
En sharon ska jag ta & käka innan jag borstar tänderna sen. Bussen går 15:55 ! Hoppas att inte kalendern kostar för mycket bara. Känns lite tråkigt att slänga fram så mycket pengar för det , men det ska fortfarande vara en rejäl en!
När jag skulle början 6:an köpte jag en "kattenGustaf-kalender", & jag kan säga att det var mer saker än en kalender i den. "Om mig"-listor, dikter, tips, recept, serier o.s.v. Så den var både tjock & dyr. Men den höll inte allt för länge. Dåligt, eller hur ?

Ska se vad jag hittar i stan sen, nu måste jag kila !

Kommentarer
Postat av: michan

haha jag kommer faktiskt ihåg den gustaf kalendern =P bara så att du vet;)

2008-08-13 @ 23:01:45
URL: http://amichanpeelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0