dagen efter min dag !

godmorgon mina vänner ! här sitter jag framför datorn kl. 9:34 & lyssnar på planetshakers, vad gör ni ?
gårdagen blev bra ! Farmor & moster kom runt 16:00 för att fira . Vi åt planka till middag, alltid lika gott ! & mellan middagen & tårtan öppnade jag mina presenter från moster & farmor. Av moster fick jag L.O.U.'s nya ungdoms(lovsångs)skiva youth 2007 - i beundran som jag hade önskat mig , så jag blev gla ! & av farmor fick jag en fin ljuslykta & en god parfym ! :)
very good very good !
Framåt kvällen satte vi oss framför teven & kollade på Nördskolan , en fantastiskt rolig film, ärligt talat ! Så det blev en lyckad dag på min födelsedag !

Idag börjar mamma jobba också, så snart blir allt som vanligt när vi börjar i skolan om 13 dagar , skönt ?
ikväll blir det jobb igen, de känns inte lika jobbigt nu i med att det gick så bra förra gången . Men jag ska äta frukost nu & sen lite senare ska jag ta en joggingtur i skogen om mitt vattenben tillåter , annars blir det bara promenad, & det funkar ju det också !

Ha de gott nu vänner / n.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar:

Jag vet! Jättejobbigt...

Men han sa att jag skulle börja ta alvedon sen skulle han höra av sig om en vecka. Och se om det hjälpte.

Aa, ska bli skönt att jobba mindre nu när skolan börjar. Har kämpat klart nu i sommar!

2008-08-07 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0