är de höst eller?

EY YO HALLO!
TJENA vad det regnar & gråar ner hela stan, hela Sverige? Jag vill ut & röra på mig, men nej för det i detta äckel-väder!
Istället får jag sitta inne & lyssna på Shawn McDonald, Lisa McClendon och sådär. Men det är ju mysigt det också!
Ikväll får jag dricka te & äta rostade mackor, det måste man göra när det är sånt här väder, annars är man galen !
"Morning has arrived, open my eyes,watching the sun.." Talking to the man in the moon - Titiyo. Ganska svår läxa kanske ?

Vi hade kompkurs, matte, ensamble & idrott idag . Ensamble var väl de roligaste kanske, jag vet inte. Jag är så trött idag, somnar.
Nej, jag ska ta en dusch nu. Känner ett behov av fräsch-het!

LÖNEN KOM IDAG !

vi hörs sen mina vännen / natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0