älskade Fader, i beundran står jag här inför Dig



Överlåten
Överlåten till min Faders vilja .
Att Han har en större plan för mig, än vad jag har för mig själv
det vet jag .
Därför överlåter jag allt till Hans vilja

Jag var arg på Dig, förstod verkligen inte varför Du aldrig lät någonting hända
Jag var besviken på Dig, orkade inte tro längre
Jag slutade tro på att Du ville hjälpa mig, slutade bry mig
Men Du övergav mig inte, Du drog mig närmre Din kärlek
Du bara flödade över med all Din nåd & kärlek över mig
Du visade mig till vilket syfte Du skapade mig
Herre, därför vill jag följa Dig !
För att Du alltid är där, även om jag vänder Dig ryggen
Men Du omsluter mig på alla mina sidor & håller mig i Din hand
Därför finns det ingenting som kan dra mig bort från Din kärlek
För Du finns alltid här hos mig !

TACK !
/ natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0