11 augusti, 08

hey !
kl. 08:48 gick jag upp idag & tog direkt en promenad i skogen med Sandy medans mitt ben värkte ! När jag kom hem tog jag frukost i morgonsolen, & det var skönt. Snart ska jag åka till jobbet i med att jag börjar redan 12 idag, så idag blir det 8 timmars jobb. Känner verkligen för att säga alla repliker dubbelt så många gånger som jag brukar på en dag. Men jag lever ju ändå, & det är jag tacksam över ! & det kunde varit värre. Dessutom tjänar man ju pengar hela tiden, lite iallafall. Så farligt är det absolut inte. : )

Mamma ska strax skjutsa mig & jag måste nog köpa något som jag kan ha att äta på de där 8 timmarna . Ooja ! Mat <3
Imorgon är det en vecka kvar tills skolan börjar, & det känns faktiskt helt okey just nu . Inte så farligt. Nästan lite roligt . Man lär ju känna nya människor & allt !

Ha det gott så länge, jag kanske skriver några rader på jobbet om det är lång väntetid  .
ciaobella! / n.h.e.b.



Du är trofast emot mig !

När hoppet sviker,
finns Du alltid där.

Alltid alltid alltid,
i all evighet .

Din kärlek är gränslös .
& Du är min Gud !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0