08-08-08

08-08-08 var det ja !!  8 augusti 2008 , en fredag !
idag är jag ledig & det är skönt . fast sen jobbar jag ju 6 dagar i rad, det är lite mindre skönt .
Men nu har jag precis tagit min lilla promenad i skogen med S & druckit ett stort glas vatten & ätit en KIWI som jag tycker så mycket om : )

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men det tycker jag är skönt, bara vara . Jag borde ta & börja läsa lite mer ur boken jag fick när jag fyllde år, Oönskat liv . Den verkar bra ! Men städa måste jag göra idag . & det känns ju lite mindre kul sådär, men sånt måste göras ! Tyvärr...

Idag
är det bara 11 dagar kvar till skolan börjar, det känns helt okey nu faktiskt . Eller vad tycker ni ?
Lite kul ska det ju bli med ny klass & skola & allt, så ja !

Framtiden ler mot mig !
Ha det gott / n.b.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0