wake up wake up

20.11

Idol har börjat, men jag känner verkligen inte för att kolla - jag skippar det. Jag är seg & behöver röra på mig, funderar på hur. Promenad? Mm, det får nog bli en sånn. Borde verkligen börja gymma eller nått.
En bra skoldag har det iallafall varit, somnade nästan på naturkunskapen. Förstår jag atomer? Vad är atomer? Haha. VAAAKNAAA!

Överraskades av 2 fina sms från 2 snygga M'or (samma namn) mitt under skoldagen och de skrev att de var i stan & frågade om jag ville träffas och fika. Ja tack! Det satt perfekt efter skolan. Verkligen roligt att träffa damerna igen efter några för många veckor. ♥

Och när jag återvände till hemmet så käkade jag & sen satte jag mig & skapade några kort med mitt nya material. Nöjd!
Dags för kroppen att arbeta lite. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: tild

du är ju underbar! tack<3

2009-09-28 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0