utvilad & mättad



Tisdag - sovmorgon
11.14

Morrn! Utvilad & mättad ska jag dra mig över andra sidan sjön för att dansa i 2 timmar. Och jag hoppas för allt i världen att det går mig väl idag, jag är inte sådär suuuuperhaj på dans. Men jag lär mig... Antar jag. Det är så svårt att hänga med tycker jag, ett steg fram sjuttioelva steg åt sidan i en atletisk piruett. Nej, jag vet - det där finns väl inte ens. Men det låter ungefär så för mig. Jag fattar ingenting.

Sen är det sång i en halvtimma, åka hem, hämta bettskenan, göra engelska-uppsatsen & passa barnen. Inget underbart dagsschema kanske, men jag måste göra det bästa av dagen.
Hoppas ni har det skönt!
Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0