underbara helg, underbara du

Bild: Vacker

Söndag, 15.20

Min helg har varit omåttat fantastisk! Tacksamheten stiger, lyckan flödar över.. Jag är fylld av kärlek! Förundran.

 

Hoppas att ni har haft en skön lördag & en härlig början på söndan! Jag åkte hem till min bästa igår och vi lagade mat, fikade, pratade och hade det så mysigt. Bara han & jag ♥ På eftermiddagen åkte vi in till Nässjös folkfest, med dans & härlig stämning där Hanna Hedlund ledde kvällen. De var duktiga & de 2 dansarna vi hejade på vann sin grej. Hanna H bjöd på sin otroliga sångröst & dansade schlagerdanser, grymt!

 

Det var en fantastisk kväll som förgyller livet! Tack! Strax efter detta inlägget är färdigskrivet ska jag fräscha till mig & dra in till M i stan och ha ännu en mys-kväll. Ser fram emot!

 

Hur har er helg varit?

Ta hand om er,

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0