oh!

Fredagsruffs. Men va blek jag har blivit!

Jag kände mig ovanligt pigg idag, varför är frågan man kan ställa sig. Eftersom att jag alltid är tröttast på hela skolan, i hela universum. (Så mycket som jag anstränger mig, hihi) Nog om saken, jag var pigg iallafall & det var skönt. Lite andra delar av dagen som inte behövs nämnas egentligen är mitt ryck. Mitt ryck. Alltså, lider jag av kvinnliga utbrott? Så kallade PMS. ? Säg att det inte är så. Säg det. Aja. Jag hade gemu i 40 minuter, sen kommer något äckel (ta det med en näve salt) och säger att vi inte har någon Estetisk verksamhet så nästa lektion börjar klockan 13.00 och det innebär att jag alltså får vänta i ett par timmar till nästa lektion. Asshole!

 

Men bäst i världen som jag är så  fixade jag, läs: JAG, så att vi kunde börja den lektionen klockan 11.20 vilket innebar 1 timmas väntan. *Pustar ut*

 

Nu är jag äntligen hemma. Äntligen. Och det är fredag.. Hallelujah, praise the Lord!! "Ain't no party like the Holy Ghost party 'cause the Holy Ghost party don't stop, you say...."

 

Hösten är här & jag tror att jag ska försöka kasta mig ut i den på en promme.

Annars: Jag...
♥ ...ska måla mina naglar mörklila

♥ ...ska kolla på idol

♥ ...passar inte i läppstift

♥ ...vill passa i läppstift

♥ ...kommer förmodligen aldrig passa i läppstift

 

Oh happy day.


Kommentarer
Postat av: julia

okej, förstår. men tråkigt. skulle va kul att träffa dig igen, va ju som sagt väldigt länge sen.

aja, hade bra! :) kram

2009-09-25 @ 16:17:13
URL: http://juliakallryd.blogspot.com/
Postat av: Anonym

söt:) testa ett brunrosa läppstift. en fin afton önskas med mkt glädje! /bee

2009-09-25 @ 20:06:52
Postat av: Natalie:)

svar bee: hihi,tack:) tack för tipset, det ska jag testa:D och tack igen, hoppas att du får en ljuvlig kväll med nära & kära. kram!

2009-09-25 @ 21:03:36
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: A

Fixade du fredagsschemat?

2009-09-26 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0