måndags-irritation

Måndag.

Måndags-irritation så det kryper i hela kroppen. Åh varför? Har haft en underbar helg! Men så bara stör jag mig på minsta lilla grej. Jag är kvinna, okej, men detta är väl för överdrivet?

 

Ett skäl har jag iallafall till att vara sur & irriterad idag. För jag fick tillbaka 2 engelska-läxor idag som jag hade gjort mitt bästa med. Jag hade verkligen försökt och för allt i världen gjort mitt bästa, men det dög inte. Läraren ansåg att det inte var "min stil" att skriva, att engelskan var för bra. För jag brukar ju vara så dålig... ? TACK!!! Ja, ja hade fått HJÄLP, men jag hade gjort läxan så bra jag kunde! Och om jag inte ska få ta emot hjälp, hur ska jag då kunna lära mig mer engelska när jag har problem med det? Åh. Lärare blir aldrig nöjda. Ingen idé att kämpa om det aldrig duger ändå. Suck! :(

 

Jag är ju så gräsligt trött idag. Och det spritter i hela kroppen på mig. Har sovit en stund nu, men känner att jag behöver röra på mig lite. Hoppas på en bättre tisdag!

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rebban

Åh.. samma här! fick också tillbaks ett som jag kämpat med men som inte dög, fick underkänt :(

Hemska engelska!

2009-09-28 @ 20:09:19
Postat av: Joseph Whitelock A.K.A. J

hahaha nice, värsta kleopatra ju. Riktigt häftig bild älskling. Lotsa lof <3

2009-09-28 @ 20:26:50
Postat av: Natalie:)

(svar) rebban: Åh, den läraren går mig verkligen på nerverna:( Hur ska man kunna lyckas egentligen!?

<3

Baby: Haha, tack snygging:) <3 LOOOF!

2009-09-28 @ 21:06:21
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0