irriterande

God(för sen)kväll!

Grejen är den att jag är jätte trött. Men bara för att jag är perfektionist på några specifika områden & inte kan släppa saker förrän det är ja, perfekt, så sitter jag & bloggar medans jag väntar på att nagellacket ska torka. Jag är trött på ordet. Fingerfärgerna. Better. Men fy katten va fult det lät. Shit the same shit. (Natalie?)
Till och med utsvulten är jag vettni. Och lite sugen på godis. Nej nej.. Lev i din fantasi du onda tanke. Skratt skratt. Nej, jag skrattar inte för jag är så trött & behöver mat och framför allt té.

BTW. - Jag irriterar mig på att det finns så väääääldigt mycket bloggar nu för tin. Haha, och jag är bara en i den här röran. Och vilka läser min blogg? Är min blogg ens bra?
Hehehehehehehehehehehhehehehehehhehe.

Who cares?
Klockan är 23:21. Euuuuf..
Té&Mackor. Moushi♥

En annan grej är den att jag behöver ett jobb. Behöver inte vill ha. Eller ett jobb behöver jag la inte heller, inte för min hälsas skull. Men pengarna. Osch! Så ytlig jag är nu, bara tänker på pengar.
Mmmm.. Ikväll gör jag det. Mat & pengar.

Läser du fortfarande så måste du älska mig riktigt mycket för detta är så tråkigt att jag.........ZzzzZzzzZzzzZZzzz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0