i väntan på den långa sånglektionen

Sitter i datasalen i väntan på att den långa sånglektionen ska sätta igång. Har precis haft låtskrivarkurs & det kändes som att det flöt på hyfsat okej. Men visst kan jag bli bättre, och det kommer jag förhoppningsvis också bli. Smile! 
När jag hoppade av tåget i Huskvarna så mötte jag ett strålande, vackert & glatt ansikte - min otroligt fina vän R.Z! Hon är totalt superbra på att göra mig glad. TACK du underbara tjej! 
Oj, jag är väldigt trött & så har jag rackans ont i huvudet. Detta är inte bra! Men jag ser verkligen fram emot en härlig sånglektion med de 2 snygga tjejerna. Jag ska sjunga upp "Bubbly" för dessa.

Ha det skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0