hjälpers

LOVE!
Åh. Detta får bli det sista inlägget idag. Ikväll sitter jag & glor på C's bilddagbok som tar mig tillbaka i tiden. Allt vi gjorde var att fika, prata & skratta. Men när jag tänker efter så är det ungefär så mitt liv ser ut idag. Haha! Vilken lycklig kvinna jag kan vara! Ja men vilken lycklig kvinna jag är för katten!

Jag bara älskar att fika. Kommer aldrig sluta mysa med livet.

Och när jag var mitt uppe i att kolla på hennes bilder från förr så kom det en bild på kärleksarbetet som vi gjorde i 8:an. Vi höll på med det i flera månader, samtidigt som vi läste snusk-Utvandrarna. (Drygare bok existerar inte)
Kärleksarbetet var faktiskt roligt att göra. Vi skrev, skrev & skrev. Dikter, låtanalyser, noveller, tips och så vidare. Fick högsta betyg på det! Skönt att jag är bra på något i skolan, haha!

Euf.. Nu smattrar regnet på fönstret här. Så charmigt!
Höst i hjärtat. Love love love.

Sov sött mina vänner!
Kramar

Mitt liv för 3 år sen.


Kommentarer
Postat av: michan svar

haha, det känns som alla är såna nu typ ;)

fast lördags var ju verkligen värst! haha, min arbetskamrat frågade till och med idag om jag mådde bättre. jag sa att jag var knäpp i skolan men annars så. han började skratta.. det var kul;) bara så att du vet:P

2009-09-28 @ 23:05:51
URL: http://michaelahanzen.blogg.se/
Postat av: Joseph

Fin bild älskling, den utstrålar softande ;)<3

2009-09-29 @ 11:23:29
Postat av: Natalie:)

svar J: Tack älskling:) <3

2009-09-29 @ 11:31:18
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0