better way

India.Arie - sing for me!

Känner av min hals lite. Men det går säkert över under natten. :)

Åh, det var riktigt svårt att avgöra vilka 2 tjejer som var bäst i Idol ikväll. Men jag tycker verkligen att Moa och Clara gjorde ett grymt bra jobb. Och förstår inte exakt varför juryn tyckte att Mariette var så himlans bra? Synd att någon måste ut över huvud taget egentligen, kan inte typ alla vinna? Eller iallafall dom som jag gillar mest. Nej, det hade nog varit lite orättvist. Right?

 

Lite djupare tankar:

Åh. Det känns så härligt att börja bli vuxen. Nästa år är jag 18. Wow. Jag fruktar inte alls för framtiden. Jag är fylld av kärlek & trygghet! Är så glad för mina närmsta & käraste, även att de är få. Jag är en lycklig kvinna!

 


Kommentarer
Postat av: michan

fy vilka mysiga bilder du har tagit!:D beauty <3

2009-09-29 @ 22:32:33
URL: http://michaelahanzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

En till super vacker bild, wow villke skönhet <3!

2009-09-29 @ 22:58:41
Postat av: Joseph/J

En till otroligt vacker bild...hmm börjar tro att du verkligen är så vacke haha ;). Älskar dig<3

2009-09-29 @ 23:00:41
Postat av: Natalie:)

Tack käraste<3 Love!

2009-09-29 @ 23:04:57
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0