090930

Ack så trött jag är denna morgon. Tog lång tid för mig att somna inatt.

Men lite sömn har jag fått iallafall så jag får nöja mig med det. Skoldagen börjar med ensamble, Michael Jackson. Ett av favoritämnena faktiskt, så det känns som en bra start på dagen.

Skönt med idrott på dagens schema, jag har missat varenda liten idrotts-lektion den här terminen pga olika anledningar.

 

Idag ska jag för allt i världen ta med mig té till skolan. ♥ Haha!

Hoppas att ni får en super dag! Nu ska jag rusa till tåget, kram.

 


Kommentarer
Postat av: Joseph/J

haha du och din blogg...<3

2009-09-30 @ 15:10:13
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Oj va tidigt du bloggar

2009-09-30 @ 15:12:05
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0