rubrik

illustration av mig

Hej hopp!


Det har blivit kväll och helgen har nått sin topp.

Jag vet inte vad jag har gjort av denna dag, inte pluggat ett skit som jag borde iallafall.

Har vart ute och promenerat samma väg 2 gånger idag. Första gången bara med tha dog, andra med mamma, pappa, de 2 minsta och tha dog. Det var skönt med kylan. Moushi moushi...

 

Men jag tror ändå inte att ni förstår min irritation. Förstår den här världen något eller? Haha, jag vill inte till skolan. Vill inte, vill inte, vill inte....

 

Som tur är går det att trösta mig med att det är höstlov nästa vecka då.

Funderar på ett fett kokhett bad?

Tralalalala...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0