oktober månad

Hej stan!

Jag blir helt obeskrivligt trött om kvällarna nu för tiden. Vet inte riktigt vad det beror på. Jag kanske borde röra på mig mer? Sätta fart på benen lite. Men det är ingenting jag kan göra nu ikväll så det som behövs är ordentlig sömn innan en ny skoldag, och veckans sista. Åh det ska bli så väldigt skönt med helg. Kan ni förstå lyckan jag känner när helgen glider in? Den är som gjord för mig, och jag för den. Ska tillbringa halva helgen med min älskade och halva med familjen ♥. Då blir dagarna som bäst!

Funderar även på att lägga i några ljus-ljus-bruna slingor i håret efter att ha fyllt i min svenska utväxt.
Men vi får se hur det blir med den saken. En sak är säker iallafall....
Nu ska jag sova gott.
Godnatt-kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0