och så var det torsdag igen

Hey dude.

Det är torsdag hela tiden. Haha. Nej men veckorna går i en väldans fart nu för tiden! Idag är jag hemma från skolan på grund av att jag har haft migrän hela veckan. Jag tog mig nyss en promenad med hunden för vårt eget bästa. Det är ju så härligt höst-väder idag. Men ännu har jag inte druckit mitt té, dags för det strax. Nästa vecka har jag 3 prov som ska skrivas - matematik B, naturkunskap och engelska B. Åh. Då måste jag verkligen plugga idag.

När barnen (småsyskonen) kommer hem från skolan har jag lovat dom att vi ska dricka té och kolla på "Bilar", som jag såg med R i söndags. Haha! Älskar den filmen. Speciellt Bergan.

Glasögonen sitter på som dom ska nu. Var hos optikern igår och justerade dom eftersom att dom var väldigt för stora. Men nu sitter dom perfa! Börjar vänja mig vid dom nu. Skönt...

Har ni det bra?
Hugs!



Kommentarer
Postat av: Eddie

Nu var det inte riktigt DET jag la någon större betoning på i mitt inlägg!



Känns det bättre om jag byter till Harry Potter? :)



2009-10-15 @ 14:43:31
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: Joseph Whitelock

hahaha din favvo film ;) <3

2009-10-15 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0