inte redo än


God förmiddag!
Gårdagen blev en bra dag. Startade dagen med en fika på stan med min fina pojkvän, sen gick vi runt i lite olika affärer och provade kläder. SÅ mysigt och behövligt!
Vi stötte på H & V på stan, och när J hade åkt hem åkte jag, H, V och K i K's bil hem till H. Haha! Krånglig förklaring. Vi drog till Ica och handlade tacos som vi lagade samtidigt som D överraskade med att komma. Vi åt gott, kollade på Körslaget (GO AMY!) och Twilight - en överskattad film.

Idag ska jag ta tag i smutset här hemma och städa upp för R som kommer till mig ikväll. Ska bli mysigt!
Hoppas att ni alla får en bra söndag:)


Kommentarer
Postat av: Joseph/ Moshi

Hoppas ni får en bra dag idag älskling :D. Hälsa R från mig ;) <3

2009-10-11 @ 13:02:58
Postat av: Natalie:)

Tack älskling:) <3 Det ska jag:D <3

2009-10-11 @ 13:46:18
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0