funderar på vad jag ska äta till frukost

Morning!

Nu har jag äntligen sovit ut några timmar. Jag hade svårt för att somna igårkväll/inatt - jag frös, hostade, mådde illa och hörde lillebror kräkas några gånger inatt. Och jag tänkte på mormor & morfar. Min mormor & jag hade så mycket gemensamt, och jag hade verkligen velat träffa morfar ♥ Jag skulle vilja hälsa på dom när dom bodde på gården! Saknad.

Jag vet inte riktigt hur jag mår idag. Förkyldningen känns lite bättre, men jag har hårdare hosta och jag mår fortfarande illa... Vill inte ha det dära... förbjudna ordet.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till frukost.
Hmm.. Tänk tänk tänk.



Kommentarer
Postat av: stina

Har du fått svininfluensan? :0

2009-10-26 @ 19:04:59
Postat av: Cornelia

NOOOOOOOOOOOOOOO, jag vill inte få magsjuka, eller har lucas det? :(:(:(

Hoppas han blir frisk!!!

2009-10-27 @ 17:14:47
URL: http://nelllie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0