fjortonde oktober

Bild: Illustration av mig


Onsdag.

Min ensamble-grupp startade skoldagen nere vid gymnasiemässan med våra 2 Michael Jackson-låtar. Vi kände väl att vi stod lite väl tätt inpå det andra coola gymnasiet. Ja, det blev lite irriterade. "Sjung lite fortare, fniss.."
Kändes lite omoget sagt av henne. Haha. Men aja, det gick hyfsat bra iallafall.

Testade för första gången att ha mina glasögon i skolan idag, och det kändes ganska ovant. Fick migrän-attack igen och sprang ut från lektionen. Det känns rätt tråkigt att missa så mycket som jag gjort den senaste tiden. Men ärligt talat - skolan intresserar mig inte överdrivet mycket. Haha! Sådan är jag bara.

Kallt & blåsigt är det ute, höstigt värre. Haha!
Funderar på att ta en kopp té innan jag kryper ner i bädden. Tvekar lite...
Får se. Hah!
Hoppas ni lever gott, ta hand om er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0