father can you hear me

Natten lördag-söndag: 00.38

Jag har inte hållt mig uppdaterad i helgen, hoppas ni ursäktar. Har spenderat fredag & lördag med J ♥ Det var otroligt skönt att bara få chilla tillsammans framför tv:n med lite gott ätbart och sådär och bara få tid med varandra. Det är sånn skillnad mot att vara tillsammans i skolan. Jag är glad för mannen i mitt liv! Och så är jag glad för familjen i mitt liv, som jag får komma hem till varje dag. ♥ Thank God!

 

Nu har jag precis tagit ett varmt bad med 11 levande ljus, mörk choklad och massa hår- & hud produkter. Badskum, ansiktsmask, hårinpackning, massageolja, handskrubb och massa annat. Kändes helt fantastiskt! Jag rekomenderar alla mina läsare att göra likadant en mörk höstdag efter en hektisk dag. Lite lugn musik i bakgrunden är inte ett minus heller.

 

Nu har jag beställt hem massa prov-bågar till mina glasögon som jag ska testa när de kommer. Hoppas att jag fastnar för någon av dom iallafall. Dags att sova, god natt!♥

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0