dreaming of a white christmas

Bild från Julen2008. ♥

Hela världen känns fridfull och mysig när högtalarna spelar julmusik.
Så det gör jag nu! Jag älskar julen, trots att det är 2 månader tills dess. Men efter höstlovet så sätter skolan igång med massa övning inför vår stora konsert. Satte nyss på "Christmas song" på iTunes och fick hemska minnen från förra årets julkonsert. Haha! Bytte låt direkt.

Det var en hyfsat lugn dag i skolan idag, med drama som var roligt. När jag traskat hemåt i regnet åt jag mat, kyckling igen. Sen firade jag och lillebror det nyfödda höstlovet med glass, kolasås och té. Han tog iförsig lakritssås och mixade ihop allt. Haha! Smaken är som baken!

Nu har julpaketet från CreativeClub landat i brevlådan och jag ska rensa och städa iordning alla mina pyssel-grejer strax, det ser förvirrande ut.

Åh, var det är behövligt med ett lov. Ändå så känns det som att det var nyss det var sommarlov och jag och min pojkvän hade picknick en sen kväll vid Vätterstranden. ♥

Kvällen ser ut likadant som den gör varje fredag i mitt hem.
Ha det skönt, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0