cheap monday

Hey. Klockan står på ca 15.10 och strax ska jag ta med mig hunden ut på en promenad för att friska upp huvudet lite grann. Det skulle behövas! Jag åkte hem tidigare från skolan idag på grund av huvudvärken som tyngde ner mig för mycket. Somnade på bussen, vilket jag aldrig gjort tidigare. Jag måste börja sova mer på nätterna!

 

När jag kom hem hade iallafall provbågarna kommit och jag testade dom, vilka jag valde får ni se någon dag.. Dom är ju inte klara än.

Sådär, dags för en promme.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu behöver jag lite hjälp, jag har ställt frågan om du har några bra tips för dagar då man inte vet vad man ska skriva om! Vill du hjälpa mig?

- Gå då in på min blogg och tyck till, skriv en kommentar och diskutera! KRAM CA

2009-10-05 @ 20:41:52
URL: http://cblomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0