ännu en dag

Torsdag kom.

Hejsan!
Har uppdaterat dåligt nu det senaste, jag har inte vart hemma. Men nu är jag det och jag är hiskeligt slut i kroppen. Kom nyss in från en kylig promenad och kom hem med dunder och brak i huvudet.
Vi hade uppspel idag i skolan, för hela stora skolan. Ja jätte stor. Scenen är ca 20 cm hög. Oj...
Men som tur var så gick det bra, riktigt bra. Jag var så himla nervös innan, haha. Men det släppte efter ett tag!

Nu har jag skrivit 4 prov den här veckan. 1 av dom sitter helt säkert, dom andra behöver jag inte ens få veta. Skoltrött.
Och efter skolan följde jag med lilla K hem på en kopp té:) Mysigt!

Så kom jag hem, döds-hungrig. Klev in i köket och upptäckte att all mat var totally slut och jag började skaka som en gris... Nejdå men jag blev så irriterad för jag hade knappt ätit något på hela dagen. Så jag var tvungen att söka igenom varenda vrå i köket och fann en kyckling som jag tryckte i munnen och mådde illa efter det.

Sen var jag för trött för att äta så jag gick ut och nu har mamma handlat mat till mig som jag ska äta sönder. Hihihihi....
Åh höstlov, kära höstlov... Ta mig någon bra stans!
Kram

Kommentarer
Postat av: judith

jaa! nån dag på lovet kanske?

2009-10-23 @ 14:52:12
URL: http://justlikejudith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0