åh kära lördag

Kära lördag... ♥


Jag älskar helg. Jag älskar lugnet och friheten. Igår gled jag in i helgen med stor lycka! Min favorit följde med mig hem efter skolan och på kvällen åt vi tacos tillsammans med en del av familjen. Mmmm.. Och jag lyckas alltid ta en bit för mycket. Haha! Direkt efter sista tuggan satte jag igång med att baka vit kladdkaka 20 minuter innan Idol började. Jag trodde faktiskt att den inte skulle bli god men mumsi!! Det var jätte gott tillsammans med allt annat gott vi åt... Frukt, mörk choklad, plopp, haribo, "stjärn-chips", läsk, glass och blablabla.. Haha! Såklart kunde jag inte smaka allt, men jag är ett socker-monster. Monster?! Hahahaha vilken underbar bild jag fick upp i huvudet. Jag - monster?

 

Idol - rätt person åkte ut & jag älskar Reza! ♥

 

Idag firar jag och J sju månader tillsammans, och jag tackar Gud för honom varje dag! Han är min ängel, min skatt. ♥

Ikväll ska jag dra hem till min bästa vän M och käka gott, kolla på film och ha det mysigt. Saknar henne!

Kom precis på vad jag drömde inatt... Att jag åkte skateboard längs dammen och allt var saligt och vackert. Hahaha..

Ta hand om er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0