091006

God tisdag!

En sovmorgon som idag behövde jag. Nu är klockan 11:03 och jag sitter fortfarande i natt-t-shirten, men ska strax göra iordning mig, trots min huvudvärk. (Jag måste sluta tjata om den,haha) Haha, jag har ändrat mig igen! Jag fastnade för ett par andra bågar till glasögonen, men än håller jag det hemligt om hur dom ser ut. Jag tror att dom blir bra iallafall. Och visst är det sant att man ser smart ut i glasögon? Haha...

 

Jag känner mig inte taggad för en skoldag, men jag går ju bara från 13:00-15:10 idag, så det kan jag leva med.

Fick precis reda på att jag har tid hos optikern idag klockan 17:00, BRA! Ju snabbare desto bättre:)

Nu får jag raska på!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

tack så mycket detsamma!:)

är redan medlem där och vill helt inte ha någon reklam om det heller. Det står det på mina kommentarer innan man ska skriva:)

2009-10-06 @ 11:15:41
URL: http://sunshyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0