sista plugget


ohmahshiet vad trött man blir av plugg! Nu är det sista plugget som gäller för ettan, sen är det över & jag blir friiii som en fågel för en stund. Har precis skrivit klart en "Book Report", jag tror att den blev hyfsat lyckad, tack & lov! Den var inte så svårt att skriva, tack & lov!

Strax ska jag nog äta gott knäckebröd som farmor köpte i morse & dricka gott tea! ♥
Haha, jag äter hela tiden. Vilken mat-fantast jag är! Så snart får jag börja röra på mig lite mer än vanligt, och det kan jag ju nu eftersom badet har öppnat & jag har sommarkort så nu får jag simma hur mycket jag vill! WOHOOOO!

Jag känner att jag kommer bada en hel del den här sommaren, hahaha!

WOOOOOO. freeeeedom!

, Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0