en softar-dag



- Städningen blev inte av, men jag har tagit en lång promenad med pappa & Sandy. Vi gick genom skogen & ner vid Domsand, Bankeryds vätterstrand. Det var lagom kallt, väldigt skönt & vackert under stjärnklar himmel & med månens klara sken lysandes ner på marken. Härlig vinterkänsla!

Nu har jag kommit fram till att jag kommer inte kunna leva fullt ut det här året utan choklad, men det får bli mörk choklad, för det är ändå det godaste och inte heller onyttigt. Men choklad, nötter & god frukt får det bli det här året. Eller iallafall till en början, haha!

Idag har jag njutit av sista dagen på jullovet 08-09 med endel tv-tittande, promenad x2 & faktiskt lite choklad. Hihi.
Haha, fulast! "Det enda problemet idag har varit att hitta en outfit...." Nej nej, att hitta mitt vaseline. För ni kanske vet att jag inte kan andas utan mitt vaseline? Inte bokstavligt, men typ.

Jag blir lite jobbig när jag skriver för mycket. Ska sluta här.


Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

åh, ska vi bli chokladnötterochfruktomaner natalie? :D haha. jag vågar inte ens tänka på hur mycket choklad jag ätit, haha. nåt så galet. och nåt så galet goott! :)

2009-01-07 @ 19:19:22
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Anna

mysigt (:

2009-01-07 @ 20:22:58
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0