under månskenet


Bild: Sami & jag på Groowe09. Han: liten fejkflicka Jag: fejkHipHopare.

Nu är jag sådär övermåttat trött! I ögonen, i kroppen och i huvet! Kan man tänka sig. Ändå sitter jag här och laddar upp bilder på Ansikte-boken i flertal, lyssnar på LeCrae som rappar för mig och ändå bara har en tanke i huvudet: "Skriv klart det här inlägget nu då för kattens skull och gå och lägg dig!" Jag lovar, jag ska.
Jag ska bara berätta om kvällens upplägg.. Det började med att jag inte kände mig överdrivet taggad på en grillkväll med olika familjer nere vid Vättern och slutade med att stod i duschen med hett vatten rinnandes ner för kroppen för att tina upp den efter en helmysig kväll där nere med dom många. Däremellan grillade vi och åt gott, en del spelade volleyboll, någon satt och klinkade på gitarren, vi fikade, badade i månskenet och myste vid den öppna elden i sanden.

Sommaren har sina bästa kvällar, det tycker jag allt!
Nu är det dags för mig att vila kropp & själ & hämta ny styrka för morgondagen, vilket är idag. Då ska jag & lillebror L in till stan & ha det mysigt. Det blir skönt!

Ta hand om er!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0