tre dagar som hemmafru - dag 3



God eftermiddag!

Idag åkte de slitna topparna av håret, skönt! Håret känns tjockare & friskare, men jag saknar längden endel. Men som tur är så växer det ju. Och så har jag fått den turen att mitt hår är super-enkelt att locka med bara en fläta, så medans det växer & blir långt får jag lockilocka det. Jag gillar iallafall volymen i mitt hår!

Hemmafrus-jobbet var smidigt idag! Mamma slutade tidigt & farmor var här så det blev inte mycket hårt arbete för mig. En riktigt slappar-dag har det vart för mig idag, har inte gjort någor speciellt direkt. Stor-handlat med mamma & tjatiga barn, solat lite, klippt mig, vilat...

Nu återstår god mat & god glass till kvällen. Det blir härligt & gottigott!
Känner mig så väldans lam.
Jag ska sätta igång med att laga maten - det blir potatisklyftor, grillad kyckling, bearnaisesås & sallad. Mmmmmums...
Lämnar väl några rader med ord lite senare av kvällen...
Har ni det skönt en fredag-kväll som denna? Låt mig hoppas...

Kommentarer
Postat av: stina

eftersom du frågar ska jag fråga. min fredagskväll blev kall, väldigt kall. var ett gäng från kyrkan som grillade och snackade. mycket kallt!

2009-08-14 @ 23:09:09
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0