tre dagar som hemmafru - dag 1



Hemmafru är mina nästa tre dagars arbete. Passar lillasyster & lillebror, städar & bakar! Och så kommer min kära man och hjälper mig lite senare, sen ska vi in till stan & gå på bio. Det blir en mysig dag! Jag ser så fram emot hösten, om jag får säga det utan att folk slutar läsa min blogg. Ärligt talat, det är nog för att jag är té-älskare som jag tycker att det är mysigt när det regnar ute. För vad är bättre än en nybakad kaka, en varm kopp gott té & gott sällskap?
Michelle (lillasyster) sitter här bredvid mig och håller med, det är bra!

Men jag vill lova er att jag är tröttl, ingen sömntuta klarar ett hemmafru-jobb. Tror att jag har en del att öva på!
Så nu är det bara att sätta igång med städningen.

Take care and have a softish day!




Kommentarer
Postat av: bea

wow, sicken brutta! och i mitt gamla kök till på köpet ;) sugen på fika snart? saknar dig vännen <3

2009-08-12 @ 11:00:41
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0