talking to the man in the moon



Morrn!

Jag var tvungen att fixa med lite saker det första jag gjorde efter att ha klivit upp ur bädden
att jag helt & hållet glömde bort att frukost är ett måste för en bra start på dagen. Så nu sitter jag här framför skärmen - vrålhungrig & tom i huvet! Hah! Får ta & fixa något alldeles strax.
Hur har ni det idag?
Ikväll kommer det gäster så jag har fullt upp att fixa med mat, städning & bakning. Men det är rätt roligt, särskilt när det är gjort!

På tisdag har min allra bästa J förberett en dag för honom & mig för att fira min födelsedag - gissa om jag längtar!?
När han fyllde år fixade jag en mysig dag i Göteborg men nu när det är hans tur att fixa något & jag har ingen aning om vad, så det är med spänning jag väntar! Jag känner att det kommer bli något väldigt bra, eftersom att han är så väldans bra!

Nu ropar magen efter mat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0